preloder

Polityka prywatności strony internetowej bcc-apeks

Polityka prywatności strony internetowej bcc-apeks

Polityka prywatności strony internetowej
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem strony
internetowej https://www.bcc-apeks.pl/ jest BESKIDZKIE CENTRUM
CZYSTOŚCI APEKS SZLACHTOWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA
JAWNA wpisana do rejestru przedsiębiorców przez właściwy sąd pod
numerem KRS: 0000317862, kapitał zakładowy: , miejsce wykonywania
działalności: ul.Bystrzańska 92A , 43-300 Bielsko-Biała, adres do doręczeń:
ul.Bystrzańska 92A , 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5472099043, REGON:
241062135, adres poczty elektronicznej (e-mail): it@bcc-apeks.pl, zwany/a
dalej „Administratorem”.
2. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony
internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO
oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r.
2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES
ZBIERANIA DANYCH
1. CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA. Administrator
przetwarza dane osobowe za pośrednictwem strony https://www.bccapeks.pl/ w przypadku:
a. skorzystania przez użytkownika z formularza kontaktowego. Dane
osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO jako
prawnie usprawiedliwiony interes Administratora.
2. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH.
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych
użytkownika:
3. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe
użytkowników przechowywane są przez Administratora:
a. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie
umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po
tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia
roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin
przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe
oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej –
trzy lata.
b. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak
długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez
okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie
może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec
niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin
przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe
oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej –
trzy lata.
4. Podczas korzystania ze strony internetowej mogą być pobierane dodatkowe
informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika
lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj
przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
5. Od użytkowników mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym
informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych
czynnościach, podejmowanych na stronie internetowej. Podstawą prawną tego
rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust.
1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych
drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
6. Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne.
7. Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie
profilowania, o ile użytkownik wyrazi na to zgodę na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
a) RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu
w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania
jej preferencji, zachowań i postaw.
8. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób,
których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego
dane są:
a. przetwarzane zgodnie z prawem,
b. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane
dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
c. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są
przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej
identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do
osiągnięcia celu przetwarzania.
3. UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH
1. Dane osobowe użytkowników przekazywane są dostawcom usług, z których
korzysta Administrator przy prowadzeniu strony internetowej. Dostawcy
usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień
umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do
celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo
samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
2. Dane osobowe użytkowników są przechowywane wyłącznie na terenie
Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
4. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ
ICH POPRAWIANIA
1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych
osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu,
prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.
2. Podstawy prawne żądania użytkownika:
a. Dostęp do danych – art. 15 RODO
b. Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
c. Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17
RODO.
d. Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
e. Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
f. Sprzeciw – art. 21 RODO
g. Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
3. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną
wiadomość e-mail na adres: it@bcc-apeks.pl.
4. W sytuacji wystąpienia przez użytkownika z uprawnieniem wynikającym
z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego
spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego
otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub
liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu
miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując użytkownika
uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym
przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
5. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5. PLIKI „COOKIES”
1. Strona Administratora używa plików „cookies”.
2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług
na stronie internetowej. W plikach „cookies” znajdują się informacje
niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, a także dają one także
możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
3. W ramach strony stosowane są rodzaje plików „cookies”: sesyjne i stałe
a. „Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane
są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania
(opuszczenia strony).
b. „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym
użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub
do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
4. Administrator wykorzystuje własne pliki cookies w celu lepszego poznania
sposobu interakcji użytkownika w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą
informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez użytkownika,
typie strony, z jakiej użytkownik został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i
czasie wizyty użytkownika na stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują
konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania
statystyk korzystania ze strony.
5. Użytkownik ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies”
do swojego komputera poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej
przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi
plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki
internetowej).
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę
przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii
danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich
udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę
nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów
oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
2. Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające
pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych
osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się
odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Zamknij menu